På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Nye kundekrav

DI Rådgiverne og Managementrådgiverne sætter i projekt Fremtidens rådgivere fokus på første tema: Fremtidens kunders krav. I menuen til venstre finder du en række artikler om tendenser indenfor ændrede kundekrav og strategier til forretningsudvikling i forlængelse af nye krav.

Få også allerede her en idé om, hvad de ændrede krav betyder.

Se filmen med de to eksperter, Fiona Czerniawska, Joint Managing Director, Source for Consulting og Nelson Ogunshakin, Chief Executive, ACE.

Eksperterne fortæller i filmen om fremtidens kunders generelle krav til danske videnrådgivere.

De mener, at kunderne efterspørger værdi, frem for konsulenter på timebasis. Samt god geografisk rækkevidde, bredde og dybde i ydelserne, og international erfaring. Afgørende er desuden, hvor kundernes hovedkvarter er placeret, snarere end hvor produktionen er placeret.