På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Organisering og positionering

DI Rådgiverne afholdte i starten af 2012 et topledermøde under temaet "-hvad skal forretningen i en global virkelighed?"
Arrangementet bød på to spændende workshops efterfulgt af debat, videndeling og erfaringsudveksling.
  • Workshop I: Organisering - forretningsmodellen holder den stadig?
    Maria Steno, adm. direktør, Geelmuyden Kiese A/S og Sille Stener, Director of Corporate Strategy & Branding, Kromann Reumert, talte om organisering i virksomheden, partnerstruktur mm.

  • Workshop II: Positionering - hvad vil vi være kendt for?
    Claus Kastberg Nielsen, Partner og Managing Director, Copenhagen Economics A/S og Carsten Toft Boesen, adm. direktør i NIRAS A/S satte blandt andet fokus på, hvordan man positionerer sig overfor kunderne og valget mellem at være specialist eller full service company.

Læs mere om topledernes oplæg i menuen til venstre.