På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Markedspositionering hos Copenhagen Economics

Claus Kastberg Nielsen, adm. direktør i Copenhagen Economics, holdt oplæg om markedspositionering på Topledermøde 2012. Læs mere her og se hans præsentation.

Copenhagen Economics har foretaget et bevidst kommercielt valg: de er specialister!

Valget er truffet ud fra både et forretningsmæssigt og et brandingmæssigt hensyn, fordi virksomheden ønskede at skabe en modvægt til Finansministeriet og fordi der var en ledig markedsandel for specialister, da virksomheden blev etableret.

Udover at vokse geografisk er det også Copenhagen Economics' strategi at vokse gennem knopskydning til beslægtede fagområder og gennem vinklingsvækst - en strategi, der har vist målbare resultater.

Præsentation
Markedspositionering v. Claus Kastberg Nielsen, adm. direktør ved i Copenhagen Economics.
PUBLICERET: 28-09-2015 OPDATERET: 03-04-2019