På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Aftaler og forventninger

Virksomheden sikrer skriftlige aftalevilkår, og afstemmer løbende de gensidige forventninger med kunderne.

2.1 Virksomheden sikrer skriftlige aftalevilkår i henhold til MR’s vejledende kontraktramme for managementkonsulentydelser. Aftalen skal afspejle konsulentydelsens art, omfang og ansvar, honoraret og kundens øvrige omkostninger i forbindelse med konsulentydelsen.

2.2 Ved små opgaver kan kravet om skriftlighed frafaldes.

2.3 Virksomheden skal sikre en løbende og realistisk forventningsafstemning med kunden om opgavens forløb og resultat.

2.4 Virksomheden skal tegne og opretholde en professionel ansvarsforsikring.

PUBLICERET: 28-09-2015 OPDATERET: 25-06-2018